שאלות ותשובות

 

איך לבצע הזמנה באתר

אתם מוזמנים לשוטט בין הקטגוריות השונות, לבחור את הפריטים את הצבע והמידה שיתאימו לכם ולהוסיף אותם לסל הקניות (בלחיצה על הכפתור "הוסף לסל"). השלב האחרון במסע הרכישה שלכם הוא הקופה, שם תבחרו את אפשרות התשלום המועדף עליכם. זהו, ההזמנה הושלמה. אנחנו כבר נעדכן אתכם במייל מתי היא נארזת ומתי היא בדרך אליכם.

האם חייב להרשם לאתר בכדי לבצע הזמנה?

אנחנו תמיד נמליץ להרשם ולפתוח חשבון באתר "בורדרליין" בכדי לקבל 10% הנחה עבור הזמנה ראשונה ולהיות חלק מהקהילה שלנו וראשונים לדעת על כל פעולה שווה שמתרחשת באתר, אך אין חובה לפתוח חשבון בכדי לבצע הזמנה. ניתן לבצע הזמנה כ-"אורח" 

איך משלמים על ההזמנה

עבור קנייתכם, תוכלו לשלם בכל סוגי האשראי חוץ מאמריקן אקספרס ודיינרס או באמצעות ביט, גוגל פיי ו-אפל פיי. בנוסף, ניתן לרכוש גיפט כארד של "בורדרליין" ולממש אותו ברכישת ההזמנה. חלוקה לתשלומים תוכל להתבצע בתשלום באשראי בלבד.

מהם זמני האספקה באתר?

מחויבות אתר בורדרליין היא לספק את החבילות בכ – עד 5 ימי עסקים. אנו עושים ככל שביכולתנו לספק את ההזמנות שלכם כמה שיותר מהר!

איך אוכל לבדוק את מצב ההזמנה שלי?

אתם מוזמנים להתעדכן בסטאטוס ההזמנה שלכם ב- ״חשבון שלי״ באתר, אותו תמצאו בחלק הימני העליון של המסך.

איזו מידה לבחור?

לנוחיותכם, יש להשתמש בטבלת המידות המפורטת שלנו בעת ביצוע ההזמנה

האם אפשר להזין יותר מקופון אחד בהזמנה?

ניתן להזין רק קופון אחד להזמנה בתבנית המיועדת לכך בדף התשלום

שכחתי להוסיף סמל בית ספר

במידה וההזמנה כבר יצאה אליכם, ישנה אפשרות למשלוח של הסמלים המבוקשים עם הסבר על הדפסה עצמאית. בנוסף ישנה אפשרות למשלוח חוזר של ההזמנה עם הדפס. להמשך התקשרות בנושא, יש ליצור קשר ב-צ'אט האתר ע"י בועית המופיעה בתחתית העמוד בכל דף באתר, או במייל -support@borderline.co.il ונציג יחזור אליכם בהקדם

סמל בית ספר שגוי או חסר

קודם כל, אנחנו נורא מצטערים על הטעות. להמשך התקשרות בנושא, יש ליצור קשר קשר ב-צ'אט האתר ע"י בועית המופיעה בתחתית העמוד בכל דף באתר, או במייל - support@borderline.co.il ונציג יחזור אליכם בהקדם

המוצר שקיבלתי פגום, מה אפשר לעשות?

קודם כל, אנחנו מאוד מצטערים על כך! אנחנו רוצים לקחת אחריות מלאה עבור המוצרים שלנו. ניתן להכנס לקישור (הזנת קישור עמוד החזרות והחלפות) ולהמשיך את תהליך הטיפול מול שירות הלקוחות שלנו בנושא

מדיניות החלפות והחזרות

החלפות והחזרות יתקבלו בברכה תוך 21 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, או 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצרים. עכשיו באתר! – ביצוע החלפות והחזרות עם הסבר מפורט בקליק באופן פשוט וקל דרך הקישור  - (קישור לדף אפליקצית החלפות והחזרות) שימו לב: אפשר להחליף או להחזיר רק פריטים שלא נעשה בהם שימוש, כאשר מחוברת אליהם התווית איתה הגיעו, או כשהם באריזתם המקורית (לא ניתן להחליף מוצרים שנרכשו באתר בהתאמה אישית עבורכם (למשל פריטים בהדפסת סמלי בית הספר לבקשת הצרכן ו'או מוצרי הלבשה תחתונה) 

האם האתר מאובטח?

כן כמובן, ביצוע רכישות דרך האתר שלנו הן לחלוטין מאובטחות. האתר עצמו מאובטח באמצעות פרוטוקול SSL - כלומר, כל התקשורת בין הדפדפן שלכם לאתר בורדרליין הינה מוצפנת - כך שלא ניתן לפענח את המידע המועבר בין הדפדפן לאתר. האתר עומד בתקני האבטחה המחמירים ביותר, כך שאל דאגה, מובטחת לכם חווית קנייה בצורה המאובטחת ביותר. כמו כן, בעת מילוי פרטי האשראי לרכישה, פרטים אלו אינם נשמרים אצל החברה ואין בהם כל שימוש פרט לקנייתכם באתר.

שכחתי סיסמא

אתם יכולים לשחזר את הסיסמה שלכם לאתר במהירות ב- "חשבון שלי". אפשרות נוספת לשחזור היא לחיצה על "שכחתי סיסמה" בזמן ההתחברות לאתר. לאחר מכן תתבקשו למלא את כתובת המייל איתה נרשמתם לאתר והמייל לשחזור הסיסמה יישלח לשם ומיד תוכלו לבחור סיסמה חדשה