הנחיות לאריזת חבילה להחלפה/ החזרה - 

 

וודאו כי הפריטים אכן חדשים ולא נעשה בהם שימוש ומחוברים עם תווית.

ארזו את הפריטים בשקית החבילה המקורית בה קיבלתם את הפריטים- ישנו פס דבק נוסף הקיים בשקית שמיועד להחזרות/ החלפות וניתן לסגור מחדש את שקית החבילה בנוחות ויעילות. במידה ואין את השקית המקורית. יש לבחור כל שקית אטומה אחרת.

 

איך מבצעים החלפה/החזרה באתר? 

 יש לפנות אלינו ביצירת  קשר במייל או דרך בועית בצ'אט  בתחתית המסך למלא פרטים   אישיים ואנחנו נענה און ליין להסבר והמשך תהליך  :)
 

כתובת המייל- SUPPORTֲ@BORDERLINE.CO.IL

**חשוב לציין כי לא ניתן לבצע החזרה/ החלפה עבור הפריטים הבאים - חולצות בית ספר מודפסות והלבשה תחתונה. החלפות והחזרות יתקבלו בברכה תוך 21 ימי עסקים ממועד   ביצוע ההזמנה, או 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצרים

 מחירון החלפות והחזרות:

  • ברכישת הזמנה מעל 350 ש"ח - ההחלפה או החזרה היא בחינם ע"י שליח עד אליך
  • ברכישת הזמנה מתחת ל- 350 ש"ח - ההחלפה או ההחזרה היא בעלות של 25 ש"ח עם שליח עד אליך

 ניתן להגיע אלינו למחסני החברה לביצוע החלפות או החזרות ללא עלות!-לאחר פנייה אלינו וקבל הסבר בנושא