הנחיות לאריזת חבילה להחלפה/ החזרה -
וודאו כי הפריטים אכן חדשים ולא נעשה בהם שימוש ומחוברים עם תווית.
ארזו את הפריטים בשקית החבילה המקורית בה קיבלתם את הפריטים- ישנו פס דבק נוסף הקיים בשקית שמיועד להחזרות/ החלפות וניתן לסגור מחדש את שקית החבילה בנוחות ויעילות. במידה ואין את השקית המקורית. יש לבחור כל שקית אטומה אחרת.
איך מבצעים החלפה/החזרה באתר?
יש לפנות אלינו ביצירת קשר במייל או דרך בועית בצ'אט בתחתית המסך למלא פרטים אישיים ואנחנו נענה און ליין להסבר והמשך תהליך :)
כתובת המייל- SUPPORTֲ@BORDERLINE.CO.IL
**חשוב לציין כי לא ניתן לבצע החזרה/ החלפה עבור הפריטים הבאים - חולצות בית ספר מודפסות והלבשה תחתונה. החלפות והחזרות יתקבלו בברכה תוך 21 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, או 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצרים
מחירון החלפות והחזרות:
- ברכישת הזמנה מעל 350 ש"ח - ההחלפה או החזרה היא בחינם ע"י שליח עד אליך
- ברכישת הזמנה מתחת ל- 350 ש"ח - ההחלפה או ההחזרה היא בעלות של 25 ש"ח עם שליח עד אליך
ניתן להגיע אלינו למחסני החברה לביצוע החלפות או החזרות ללא עלות!-לאחר פנייה אלינו וקבל הסבר בנושא