הנחיות לאריזת חבילה להחלפה/ החזרה - 

 

  • וודאו כי הפריטים אכן חדשים ולא נעשה בהם שימוש ומחוברים עם תווית.

    1. ארזו את הפריטים בשקית החבילה המקורית בה קיבלתם את הפריטים- ישנו פס דבק נוסף הקיים בשקית שמיועד להחזרות/ החלפות וניתן לסגור מחדש את שקית החבילה בנוחות ויעילות. במידה ואין את השקית המקורית. יש לבחור כל שקית אטומה אחרת.

    2. במידה ואתם מבצעים החזרה ולא החלפה, יש לוודא כי יש ברשותכם את מדבקת הגוביינא המגיעה בתוך החבילה שקיבלתם ולהדביק אותה על השקית ולהנות מהחזרה ללא עלות דרך סניף הדואר.
      במידה והמדבקה אינה, ניתן להדפיס מדבקה חדשה - קישור למדבקה

     

    איך מבצעים החלפה/החזרה באתר? 

    1. בוחרים את ההזמנה הרצויה ואת הפריטים להחלפה/ החזרה מתוכה

    2. במידה ואתם מעוניינים בהחלפה - יש לבחור את מידת הפריט החדש להחלפה (במידה וקיימת באתר) וכמו כן, את סיבת ההחלפה. לאחר מכן יש לפנות אלינו ביצירת קשר או דרך בועית בצ'אט בתחתית המסך למלא פרטים אישיים ונציג יחזור אליכם בהקדם להמשך תהליך! 

    **התהליך דומה גם במידה וסיבת ההחלפה היא פגם של המוצר

    1. במידה ואתם מעוניינים בהחזרה -  יש לצרף את הפריט/ים לשקית החבילה המקורית, לסגור אותה הייטב עם פס הדבק ועליה, להדביק את מדבקת הגוביינא שברשותכם, לגשת לסניף הדואר ולמסור את החבילה ללא עלות ואנחנו כבר ניצור קשר להחזר כספי/זיכוי והמשך התהליך :) 

    **חשוב לציין כי לא ניתן לבצע החזרה/ החלפה עבור הפריטים הבאים - חולצות בית ספר מודפסות והלבשה תחתונה. החלפות והחזרות יתקבלו בברכה תוך 21 ימי עסקים ממועד ביצוע ההזמנה, או 14 ימי עסקים ממועד קבלת המוצרים

    **הסבר נוסף על החזרה/החלפה מפורט במעלה העמוד